Tillbaka

Back in business. Det var riktigt skönt att gå till jobbet, även om lilla E och jag har haft det mysigt. Han kan vara gosgosig när han vill, sitta i knät och borsta mitt hår och sånt.

Jag ägnade en stor del av min planeringstid på jobbet till att dra upp riktlinjer och sätta upp anslag för en bowlingkväll med efterföljande fest! Det är på tiden att arbetslaget gör något kul, inte bara gå ut och äta.

När jag kom hem var det fika med L o lilla L. Det var ett tag sen vi sågs med barnen, så den lille hade verkligen växt, börjat krypa och allt!

Min torsdag blir på följande vis, om någon undrar; ingen träning (flyttade den ett dygn framåt), ingen pub, svåger o svärfar kommer hit och lagar mat hos oss. Vi firar födelsedag, punkt. Det blir nog trevligt.

Läggdags, tror att jag ska ge mig på morgonpromenad innan jobbet...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det låter kul med bowling! Man behöver träffa sina kollegor utanför skolan emellanåt. Kom ihåg att då att INTE prata SKOLA. Svårt att låta bli, men ändå skönt.

2006-09-21 @ 22:13:09
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0