Rättning i sol

Härligt väder! Idag fick jag sova, inga underliga funderingar på morgonen. Vaknade 8.30, vilket var bra för jag vill äta frukost ganska länge innan träning. Jag gick på bodypump, bra nytt program. Synd att det inte var syster T som ledde det hela, den här tjejen var lite för hurtig. Dessutom tyckte jag lite synd om de två-tre personerna som aldrig hade gått på pump innan, att visa teknik och vara lite pedagogisk var inget för den här ledaren...

Mitt bidrag till dagens arbete i badrummet var att agera tyngd på en bräda. Jag stod precis där jag blev anvisad ända tills nästa bräda var på plats och cementen kan nu torka på rätt ställe. Tada! Sen blev det kaffe i solen på baksidan, jag pratade med L som också bor här på området. Vi ska ha en liten matlagningsfest om några veckor. Vi bestämde att eftersom det är aningen rörigt hos oss så får vi ha fördrink o snacks (lite mingel funkar). Sen förrätt hos dem, huvudrätt hos H o J och till slut avslutar vi med efterrätt och resten av partyt hos K oF. Det blir nog jättetrevligt!

Ikea idag också, men bara för att hämta lilla E:s keps som han glömde igår.

Rättat matteböcker utomhus, det gick bra. Nu ska jag strax ta beslutet om vi ska grilla hamburgare ute eller steka på spisen. Dessa svåra, svåra frågor i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0