Tillbaka!

Hej igen!
Nu är jag tillbaka, det var några veckor sen sist. Det känns som om jag ägnade många dagar åt att planera och packa inför en helg i Malmö och sen en vecka i Österrike. Vi hade det bra på båda resorna, i Malmö såg vi Ola Salo som Jesus i musikalen och dansade på Fagans pub. I Österrike blev det skidåkning förstås!

Två dagars minibussåkning ner och två hem, det var långt. Till råga på allt blev det något konstigt med uppladdningen av barnens datorer, så det gick inte att se på film....De var väldigt duktiga och gnällde ingenting! Mycket vackert i alperna, och alla åkte som gudar förstås! ;) Nåja, men vi hade roligt iaf. När vi väl hade bytt runt ungefär 80% av utrustningen med varandra dvs. 4 av 8 personer hade klämmande pjäxor, några hade för kalla vantar. Efter några rockader och nyhyrning, samt lite inköp var alla nöjda. Utom kanske mamma, som blev sjuk och dålig...:(

Här kommer några bilder från bergen:



Lilla E och maken i solen.



Kanske inte lika cool, men ganska glad!



Så vackert!

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, är orolig för Sunekatten. Han har inte kommit hem. Hoppas, hoppas imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0