Firande med tjejerna!


Idag är jag lite trött, men det är helt ok när man har haft roligt dagen och natten innan! Matupplägget var för min del väldigt mycket bättre på lördagskvällen än på fredagen. Lasagnen var färdig redan på dagen, efterrätterna också klara och stod i kylen. Alltså en mycket lugnare värdinna som tog emot gästerna. Jättekul att få hit mitt gäng med pratglada tjejer! Jag ar fått sätta ut marshaller två gånger den här helgen, jag älskar marshaller!

Fina presenter fick jag också, med tydligt tema. Ett halsband, fyra ringar som kan kombineras på olika sätt och ett "fritt val" i smyckeslådan hemma hos Helene (inte hennes privata...) ;)

Denna kväll behövdes inga spel, tävlingar eller andra aktiviteter, alla var fullt nöjda med att sitta och prata, skratta och dricka vin! En och annan bebis fanns på plats också, om man ville hålla lite! Vid 12-tiden gick folk hem och 10 min efter kom även maken hem! Här kommer några bilder;



Jo, jag lovar, vi hade kul! Hi hi, Mia ser ut som om hon vill vara någon helt annanstans!



Andra halvan av bordet.




Sovande Alma.




- Okej, okej jag ger upp! ;) Stella på vårt improviserade skötbord!



Jennie och jag är glada!

Nu skriker familjen efter lasagne, bäst att gå och värma upp lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0