Födelsedag!

Jaha, så var man 38 år! Det kändes verkligen inte farligt. ;) Jag tyckte så illa om att fylla 37 så det här gjorde varken till eller från. Trevligt dock att fira och bli firad! Mina jobbarkompisar är så gulliga och kommer ihåg, jag ska få gå på bio med dem och äta hur mycket godis jag vill! Hi hi.

Middag med familj och nära släktingar har det varit här ikväll. Jag var helt lugn och ostressad ända fram tills tio minuter innan gästerna kom, då skulle plötsligt all mat vara klar samtidigt och drinkar delas ut och blommor sättas i vatten och presenter öppnas! Då blev det lite härjigt, men det gick över...;) Sen var det mest trevligt, maten blev god och vinet smakade inte dåligt heller! Efter lite meck blev även efterrätten god. Några bilder från kalaset:



Glada släktingar på kalas!



Julgranen är fortfarande på plats...



Partyts yngsta deltagare i söt klänning!



Glad 38-åring!!

Nu är det dags att sussa! Om det går, för det ligger fyra barn ett par meter ifrån mig....
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0