Första dagen på jobbet!

Hej! Inte helt lätt att skriva ett inlägg idag, dels har datorn tappat kontakten m tangentbordet (trådlöst) dels ligger den röda, tjocka katten Sune på datastolen...Jag använder ett tangentbord på skärmen o klickar på varje bokstav, det går ju men bäst att fixa det riktiga snart!

Idag har skolan kört igång igen, det kändes bra. Lite mjukstart var det, slapp idrotten. Däremot var jag ute på rasten, o det var snö, massor av barn o ett snöbollsförbud! Jiho! Då känner man sig inte som en tjatig surtant.....;)

Jag bakade kakor att ta med t jobbet imorgon. De smakade väldigt gott när de var varma, hoppas de håller sig goda!
Nu har jag målat naglarna o ska lägga mig o läsa en stund. Här kommer en bild på min händige man, målandes om i vårt nya sovrum o en på sjuk Emil. I morgon ska han iaf gå t skolan!







Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0