Januari 2009

Januari har pågått en vecka nu, och det har varit snö flera dagar! Idag är det gnistrande vacket ut med sol och ett par minusgrader. Emil är ledsen för att han inte kan åka pulka, han har feber. Jag skulle ha börjat jobba idag, men eftersom barnen inte har börjat än så stannade jag hemma med Emil.

Ja, vad var det som var så nytt nu då med 2009? Jo, jag har blivit moster! Den lilla flickan stack ut huvudet på nyårsdagen och heter Stella. Världens sötaste systerdotter förstås! Jag har varit där en sväng idag för att få hålla lite...:) Här kommer en bild, men jag tror att det blir bättre bilder sen för hon var så väldigt ny här!



Det är förstås den största förändringen, men här hemma har vi piffat till lite på övervåningen! Rasmus har vårt gamla rum nu, och igår blev Rasmus gamla rum klart för inflyttning! Så här såg det ut när vår säng stod i vardagsrummet:



Det var sådär, det ser ut som en av de där före-bilderna när inredningsteamet ska komma! Ha ha! så här ser det iaf t på Rasmus rum nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0