Kladdkaka o idrottsgala

Det trodde jag aldrig, men ikväll föll jag som en fura för argumentet "alla andra får...". Ok, jag o mamsen hade varit ute hos mormor o morfar med ett gäng hattar, jag har ganska många hattar och de skulle uppträda med sin sångkör. När jag kom hem hade jag lovat den lille att han skulle få baka kladdkaka alldeles själv (nästan). Den blev jättegod, och precis när den var färdig började Idrottsgalan. Rasmus, Emil o jag tittade och skrattade åt Robert o Björn Gustafsson. Jag trodde att det var slut 21.30, och då tyckte jag att det var läggdags, men det visade sig hålla på t 22.30. Nehe, sa jag, det är alldeles för sent en måndagskväll! Då sa R; ALLA andra i min klass kommer att ha sett hela, jag lovar!!

Då blev jag osäker och började tänka att han väl i alla fall ska kunna diskutera Idrottsgalan med sina vänner....och så var det kört! Plus att det var trevligt med sällskap vid tvn, jag fick iaf Emil i säng! ;)

Lite Seinfeld innan läggdags.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0