Söndag m simhall!

Helgen är gången. Den har varit mycket lugn. Med två kalas förra helgen och inte så mycket pengar i plånboken så kändes det helt rätt. I fredags fick jag passa min lilla systerdotter alldeles själv en stund! Det gick utmärkt, både hon och jag var nöjda. ;) Sen Lets dance o lite glass.

I lördags var maken o jag en sväng på stan, skulle värma våra skidpjäxor till rätt form men den rätta personalkillen jobbade tydligen inte. Jag jobbade däremot på lite på övervåningen med böcker och annat som ska in på rätt plats. Tyckte nog att lördagskvällen kunde varit bättre, men efter kvällspromenad, varma mackor och Winnerbäckfilm på tv så kändes det ändå ok.

Idag var det de tre små negerpojkarna på slingan, Rasmus, Anders o jag. Först bröt Rasmus (ont i knät), sen hoppade Anders av (baksidan på benet). Jag tog mig igenom 4 km.

Emil, Hanna o jag åkte till simhallen.



Där träffade de klasskompisen Felix.



Vilka hårdingar! Själv badade jag inte idag, utan höll ögonen på barnen och hade hand om fikat. När det var lite lugnt, och de badade på grunt vatten hade jag tom tid till det här:



Fick en miniprenumeration av min kära kollega i julklapp. Nu ska jag kolla vidare på söndagsfilmen! Ha en bra måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0