Tisdag i januari

Rätt så bra dag på jobbet, trevligt möte på eftermiddagen. Det kan nog bli ett studiebesök i Stockholm under våren, vi har tagit kontakt med en skola som också ligger långt fram vad gäller IT. Ulrika tittade in och berättade lite om sin studiestart.

Rasmus och jag var på information och rundvandring på högstadiet på kvällen. Inte för att jag inte har varit där förut, men vi vuxna fick dela upp oss idag, en till jujutsun med Emil och en med Rasmus. Anders ville gärna med Emil, och jag tycker ju att det är socialt o bra att få gå och prata med föräldrar i R:s klass! ;) 
Deras disco om ett par veckor är tydligen redan i farozonen, de får inte ihop nog med vuxna som kan vara där sista passet. Det är riktigt superdåligt tycker jag!! De är 29 barn i hans klass, och de flesta har ju två föräldrar. Jag har både bakat, vaktat och städat alla gånger de har haft något, och flera andra brukar också alltid ställa upp, men det måste ju bara finnas några som inte har gjort speciellt mycket! 

Anders o jag är i Malmö den helgen, så det är inget att göra åt. Jag lämnar in kakor. 

Grillad kyckling och grönsaker i pitabröd fick bli kvällsmat, det var gott till Vänner! Emil håller på att beta av alla sina Tom o Jerry-tidningar, så det var tre serier som gällde som godnattsaga!

Rasmus o hans vänner vann Östrans julfilmstävling!!! Hoppas de blir nöjda med sin platt-tv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0