Vardag igen...

Jaha, just som jag började tro att livet bestod i att ta på sig klänning och blanda drink så blev det måndag! Tillbaka till skolan igen, och eftersom förra veckan var en liten mjukstart på två dagar så körde vi igång ordentligt! Min "nya" kollega och jag trivs i vilket fall som helst utmärkt ihop!

Efter jobbet kändesdet också att festerna var över för den här gången. På eftermiddagen väntade:



Träning........och



....disk, och...



...tvätt!!!

Och så lite matlagning och läxläsning också. Allt är som vanligt, och det gillar jag. Det är mysigt med alla kalas och att umgås mycket, men det är ändå skönt på något sätt när det börjar om. I morgon blir det julgransraskning hos mormodern, hoppas jag hinner vara med en stund. Sen ska Emil och jag åka till jujutsuträning för första gången. Ingen ska komma och säga att de killarna inte har testat några olika aktiviteter! ;)

Nu ska jag hämta handdukarna i tvättstugan, ta mig ett äpple och läsa i min födelsedagsbok, När du läser detta av Giles Blunt. Den här datorn är så knäpp, kolla nu får jag inte bort fetstilen!! Den skulle ju bara vara på boktiteln. suck. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0