Varför samma träning?

Varför tog jag ett exakt likadant pass som i måndags? Varför? Nu kommer jag att ha förskräckligt ont i rumpan och låren i morgon. Men det gör väl någon nytta också! :) 

Det är helt otroligt vad man fastnar lätt i tvprogram! Jag satte mig bara här vid datorn för att kolla mailen och skriva det här inlägget och nu sitter jag och vrider nacken av mig för att se vad som händer i en fånig film som jag inte ens har sett  från början. 

Äntligen reklam så jag kan skriva färdigt! ;) Idag har varit en helt vanlig, men bra torsdag. Jag var rätt arg på mina skolbarn en lektion, men det gick över. Det var faktiskt inget mot hur arg jag var på mina egna barn igår. Vi skulle köpa innegympaskor och de retades och knuffade varandra så jag blev helt galen. Men ingen vill ju skrika på sina barn på Stadium, så det var med mycket sammanbitna käkar jag satte dem på varsin provkudde och meddelade att de kunde glömma leksaksaffären om de inte koncentrerade sig på att prova skor! Hittade två par till slut.

Lagade en ny maträtt till middag, ganska lyckad. 3/4 av familjen gillade den, det är ok.
Måste egentligen sova nu för jag är så trött på morgnarna, men jag ser nog färdigt filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0